Ügyfeleknek: My AVIVA (MyMetLife) ügyfélközpont igénylés

  • Beszélgetéseim során rendszeresen találkozom meglévő pénzügyi megoldásokkal, ami örömmel tölt el, mert már elindultak a céljaik megvalósítása felé. Jó pár esetben viszont azt is tapasztalom, hogy a szerződésekhez kapcsolódó plusz szolgáltatásokat nem használják ki, egy ilyen plusz szolgáltatás a AVIVA: my AVIVA MetLife: MyMetLife ügyfélközpontja, amely kezelése egyszerű és felhasználóbarát.

 

Mire is használható a My AVIVA felülete:

 

Időközben a szolgáltatás neve megváltozott: MyMetLife-ra, de a szolgáltatások maradtak, és a régi jelszóval érhető el:

  • könnyebb, gyorsabb, egyszerűbb ügyintézés (jó ár szolgáltatás, még olcsóbb is)
  • ezen a felületen bármikor megtekinthető a szerződés és akár módosíthatja is
  • személyes adatokban történt változtatás néhány gombnyomással elintézhető (pl. telefonszám, e-mail, lakcím…)
  • nyomon lehet követni a szerződés alakulását és aktuális értékét
  • lehet átváltásokat és átirányításokat kezdeményezni
  • igénybe lehet venni a biztonságot adó, Őrszem árfolyamfigyelő szolgáltatást is

A rövid videó, az igénylés menete itt tekinthető meg:

 

Megosztás a Facebook-on

2 hozzászólás a(z) “Ügyfeleknek: My AVIVA (MyMetLife) ügyfélközpont igénylés” bejegyzéshez

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.