- Beszélgetéseim során rendszeresen találkozom meglévő pénzügyi megoldásokkal, ami örömmel tölt el, mert már elindultak a céljaik megvalósítása felé. Jó pár esetben viszont azt is tapasztalom, hogy a szerződésekhez kapcsolódó plusz szolgáltatásokat nem használják ki, egy ilyen plusz szolgáltatás a
AVIVA: my AVIVAMetLife: MyMetLife ügyfélközpontja, amely kezelése egyszerű és felhasználóbarát.
- könnyebb, gyorsabb, egyszerűbb ügyintézés (jó ár szolgáltatás, még olcsóbb is)
- ezen a felületen bármikor megtekinthető a szerződés és akár módosíthatja is
- személyes adatokban történt változtatás néhány gombnyomással elintézhető (pl. telefonszám, e-mail, lakcím…)
- nyomon lehet követni a szerződés alakulását és aktuális értékét
- lehet átváltásokat és átirányításokat kezdeményezni
- igénybe lehet venni a biztonságot adó, Őrszem árfolyamfigyelő szolgáltatást is
“Ügyfeleknek: My AVIVA (MyMetLife) ügyfélközpont igénylés” bejegyzéshez 2 hozzászólás
Régi jelszavammal nem tudok belépni. Mi a teendőm?
köszönettel Kassáné Anikó
Kedves Anikó, https://www.metlifehungary.hu/eFund/public/form.jsf?transactionType=EmailToCustomerCare
írjál, hogy az elsődleges jelszavad küldjék meg újra.
Már MyMetlif -nak hívják az új felületet, de a régi jelszavakkal működik.