Általános szerződési feltételek és szerzői jogok

Kérünk, mielőtt vásárolsz, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni a Pénzügyi Térkép oldalnak és/vagy (bolt) webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Adatkezelési tájékoztatót, az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket.

Szolgáltatásainkat, csak akkor vedd igénybe, ha annak minden pontját megértetted és egyetértesz vele, ezzel egyben kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve.

Amennyiben Pénzügyi Térkép (bolt) és a Modernsuli (bolt) webáruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan kérdésed merülne fel, kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot az ÁSZF-ben megadott elérhetőségek valamelyikén.

A Pénzügyi Térkép (bolt) és Modernsuli (bolt) webáruháznak nincs külön magatartási kódexe, jelen szerződési feltételekben nem szabályozott pontokban a mindig hatályos Ptk. az irányadó.

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
Rövid összefoglaló

Hatályos: 2020.02.01.

Személyes adatokat csak a törvényeknek megfelelően gyűjtünk és kezelünk. Erről korábban az ÁSZF 11. pontjában tájékoztattuk.

DM levelet csak hozzájárulás esetén küldünk. Rendszerüzenetet anélkül is küldhetünk. Az adatokat a lehető legbiztonságosabban tároljuk. Harmadik félnek személyes adatokat nem adunk át.

Bárkinek felvilágosítást adunk a róla tárolt adatokról, ha ezt írásban kéri az alábbiakban megadott elérhetőségeink egyikén.

Az adatkezelő adatai: Név: Fa Kinga Klára Levelezési cím: 1152 Budapest, Szilas park 4. I/108.

E-mail: ugyfelszolgalat@penzugyiterkep.hu

Érintett weboldalak/honlapok:

www.penzugyiterkep.hu

www.hatekony-haztartas.hu

www.menukalkulator.hu

www.penzugyiorangyal.hu

www.penzugyiterkep.hu/bolt

www.modernsuli.hu

www.bolt.modernsuli.hu

 A felsorolt honlapokon az olvasóknak lehetősége van ingyenes anyagok letöltésre és levélsorozatokra feliratkozni, ingyenes hírlevelekre való feliratkozásra, blogbejegyzésekhez hozzászólni, e-book-okat, online tanfolyamot, könyveket, játékot és tanácsadást megrendelni.

A hírlevélre való feliratkozásnál és a termékek vagy szolgáltatások megrendelésénél olyan adatok megadását kérjük, amelyek személyes adatnak minősülhetnek. A feliratkozás és a megrendelés önkéntes, és a jelen adatkezelési tájékoztató ismeretében történik.

A honlap üzemeltetője, Fa Kinga EV, mint adatkezelő, magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen tájékoztató tartalmát. Kötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a jelen szabályzatban és a hatályos nemzeti jogszabályokban, valamint az Európai Unió jogi aktusaiban meghatározott elvárásoknak.

Az adatkezelő fenntartja magának a jogot jelen tájékoztató bármikori megváltoztatására.

Adatkezelés nyilvántartási száma: hírlevél és DM küldés céljából kezelt adatbázis nyilvántartási száma: NAIH-57077/2012.

Webáruház üzemeltetése céljából kezelt adatbázis nyilvántartási száma: NAIH-91824/2015.

Adatvédelmi tisztségviselő

Az adatkezelő nem folytat olyan tevékenységet, amely indokolttá tenné adatvédelmi tisztviselő alkalmazását.

Bevezetés

A weboldal/honlap üzemeltető cég neve: Dr Fa Józsefné EV (Címe: 9700 Szombathely, Arany János utca 18.; adószáma: 67176302-1-38) (a továbbiakban: Szolgáltató/szolgáltató, adatkezelő/Adatkezelő) alá veti magát a következő tájékoztatónak.

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 20. § (1) kimondja, hogy az érintettel (jelen esetben a weboldal-használóval, a továbbiakban: Felhasználó/felhasználó) az adatkezelés megkezdése előtt közölni kell, hogy az adatkezelés hozzájáruláson alapul vagy kötelező.

Az érintettet az adatkezelés megkezdése előtt egyértelműen és részletesen tájékoztatni kell az adatai kezelésével kapcsolatos minden tényről, így különösen az adatkezelés céljáról és jogalapjáról, az adatkezelésre és az adatfeldolgozásra jogosult személyéről, az adatkezelés időtartamáról.

Tájékoztatni kell az érintettet az Info tv. 6. § (1) bekezdése alapján arról is, hogy személyes adat kezelhető akkor is, ha az érintett hozzájárulásának beszerzése lehetetlen vagy aránytalan költséggel járna, és a személyes adat kezelése

  • az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítése céljából szükséges, vagy
  • az adatkezelő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítése céljából szükséges, és ezen érdek érvényesítése a személyes adatok védelméhez fűződő jog korlátozásával arányban áll.

A tájékoztatásnak ki kell terjednie az érintett adatkezeléssel kapcsolatos jogaira és jogorvoslati lehetőségeire is.

Ha az érintettek személyes tájékoztatása lehetetlen vagy aránytalan költséggel járna (mint például jelen esetben egy weboldalon/honlapon), a tájékoztatás megtörténhet az alábbi információk nyilvánosságra hozatalával is:

  1. a) az adatgyűjtés ténye,
  2. b) az érintettek köre,
  3. c) az adatgyűjtés célja,
  4. d) az adatkezelés időtartama,
  5. e) az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye,
  6. f) az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak és jogorvoslati lehetőségeinek ismertetése, valamint
  7. g) ha az adatkezelés adatvédelmi nyilvántartásba vételének van helye, az adatkezelés nyilvántartási száma.

A mindenkor érvényes adatkezelésről itt tud tájékozódni: https://www.penzugyiterkep.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek-es-szerzoi-jogok

A tájékoztató módosításai a fenti címen történő közzététellel lépnek hatályba. A tájékoztató egyes fejezetcímei mögött megjelenítjük a jogszabályi hivatkozást is.

Értelmező fogalmak (3.§)

  1. Érintett/Felhasználó: bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy – közvetlenül vagy közvetve – azonosítható természetes személy.
  2. Személyes adat: az érintettel kapcsolatba hozható adat – különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés.
  3. Különleges adat:
  4. a) a faji eredetre, a nemzetiséghez tartozásra, a politikai véleményre vagy pártállásra, a vallásos vagy más világnézeti meggyőződésre, az érdek-képviseleti szervezeti tagságra, a szexuális életre vonatkozó személyes adat,
  5. b) az egészségi állapotra, a kóros szenvedélyre vonatkozó személyes adat, valamint a bűnügyi személyes adat.
  6. Hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adatok – teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő – kezeléséhez.
  7. Tiltakozás: az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatainak kezelését kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adatok törlését kéri.
  8. Adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adatok kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az általa megbízott adatfeldolgozóval végrehajtatja.
  9. Adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adatokon végzett bármelyművelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adatok további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése.
  10. Adattovábbítás: az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele.
  11. Nyilvánosságra hozatal: az adat bárki számára történő hozzáférhetővé tétele.
  12. Adattörlés: az adatok felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállításuk többé nem lehetséges.
  13. Adatmegjelölés: az adat azonosító jelzéssel ellátása annak megkülönböztetése céljából.
  14. Adatzárolás: az adat azonosító jelzéssel ellátása további kezelésének végleges vagy meghatározott időre történő korlátozása céljából.
  15. Adatmegsemmisítés: az adatokat tartalmazó adathordozó teljes fizikai megsemmisítése.
  16. Adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve hogy a technikai feladatot az adatokon végzik.
  17. Adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az adatkezelővel kötött szerződése alapján – beleértve a jogszabály rendelkezése alapján történő szerződéskötést is – adatok feldolgozását végzi.
  18. Adatfelelős: az a közfeladatot ellátó szerv, amely az elektronikus úton kötelezően közzéteendő közérdekű adatot előállította, illetve amelynek a működése során ez az adat keletkezett.
  19. Adatközlő: az a közfeladatot ellátó szerv, amely – ha az adatfelelős nem maga teszi közzé az adatot – az adatfelelős által hozzá eljuttatott adatait honlapon közzéteszi.
  20. Adatállomány: az egy nyilvántartásban kezelt adatok összessége.
  21. Harmadik személy: olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval.

 Az adatkezelés jogalapja (5.-6.§ )

  1. Személyes adat akkor kezelhető, ha
  • ahhoz az érintett hozzájárul, vagy
  • azt törvény vagy – törvény felhatalmazása alapján, az abban meghatározott körben – helyi önkormányzat rendelete közérdeken alapuló célból elrendeli.
  1. Személyes adat kezelhető akkor is, ha az érintett hozzájárulásának beszerzése lehetetlen vagy aránytalan költséggel járna, és a személyes adat kezelése
  2. a) az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítése céljából szükséges, vagy
  3. b) az adatkezelő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítése céljából szükséges, és ezen érdek érvényesítése a személyes adatok védelméhez fűződő jog korlátozásával arányban áll.
  4. Ha az érintett cselekvőképtelensége folytán vagy más elháríthatatlan okból nem képes hozzájárulását megadni, akkor a saját vagy más személy létfontosságú érdekeinek védelméhez, valamint a személyek életét, testi épségét vagy javait fenyegető közvetlen veszély elhárításához vagy megelőzéséhez szükséges mértékben a hozzájárulás akadályainak fennállása alatt az érintett személyes adatai kezelhetőek.
  5. A 16. életévét betöltött kiskorú érintett hozzájárulását tartalmazó jognyilatkozatának érvényességéhez törvényes képviselőjének beleegyezése vagy utólagos jóváhagyása nem szükséges.
  6. Ha a hozzájáruláson alapuló adatkezelés célja az adatkezelővel írásban kötött szerződés végrehajtása, a szerződésnek tartalmaznia kell minden olyan információt, amelyet a személyes adatok kezelése az érintettnek ismernie kell, így különösen a kezelendő adatok meghatározását, az adatkezelés időtartamát, a felhasználás célját, az adatok továbbításának tényét, címzettjeit, adatfeldolgozó igénybevételének tényét. A szerződésnek félreérthetetlen módon tartalmaznia kell, hogy az érintett aláírásával hozzájárul adatainak a szerződésben meghatározottak szerinti kezeléséhez.
  7. Ha a személyes adat felvételére az érintett hozzájárulásával került sor, az adatkezelő a felvett adatokat törvény eltérő rendelkezésének hiányában
  • a rá vonatkozó jogi kötelezettség teljesítése céljából, vagy
  • az adatkezelő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítése céljából, ha ezen érdek érvényesítése a személyes adatok védelméhez fűződő jog korlátozásával arányban áll.

Az adatkezelés célhoz kötöttsége (4. § [1]-[2])

  1. Személyes adat kizárólag meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében kezelhető. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie az adatkezelés céljának, az adatok felvételének és kezelésének tisztességesnek és törvényesnek kell lennie.
  2. Csak olyan személyes adat kezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas. A személyes adat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezelhető.

 Az adatkezelés egyéb elvei (4. § [3]-[4])

A személyes adat az adatkezelés során mindaddig megőrzi e minőségét, amíg kapcsolata az érintettel helyreállítható. Az érintettel akkor helyreállítható a kapcsolat, ha az adatkezelő rendelkezik azokkal a technikai feltételekkel, amelyek a helyreállításhoz szükségesek.

Az adatkezelés során biztosítani kell az adatok pontosságát, teljességét és – ha az adatkezelés céljára tekintettel szükséges – naprakészségét, valamint azt, hogy az érintettet csak az adatkezelés céljához szükséges ideig lehessen azonosítani.

Funkcionális adatkezelés

  1. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 20. § (1) bekezdése alapján, meg kell határozni a honlap/weboldal funkcionalitásának működése körében a következőket:
  2. a) az adatgyűjtés ténye,
  3. b) az érintettek köre,
  4. c) az adatgyűjtés célja,
  5. d) az adatkezelés időtartama,
  6. e) az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye,
  7. f) az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése.
  8. Az adatgyűjtés ténye, a kezelt adatok köre: Felhasználói név, jelszó, vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám, szállítási cím, szállítási név, számlázási cím, számlázási név, a regisztráció időpontja, regisztrációkori IP cím.
  9. Az érintettek köre: A honlapon/weboldalon regisztrált valamennyi érintett.
  10. Az adatgyűjtés célja: Szolgáltató a weboldal teljes körű használata, pl. szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése, továbbá hírlevél küldés nyújtásának céljából kezeli a Felhasználók személyes adatait.
  11. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: A regisztráció törlésével azonnal. Kivéve a számviteli bizonylatok esetében, hiszen a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján 8 évig meg kell őrizni ezeket az adatokat.

A könyvviteli elszámolást közvetlenül és közvetetten alátámasztó számviteli bizonylatot legalább 8 évig kell olvasható formában, a könyvelési feljegyzések hivatkozása alapján visszakereshető módon megőrizni.

  1. Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye: A személyes adatokat az adatkezelő munkatársai kezelhetik, a fenti alapelvek tiszteletben tartásával.
  2. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: A következő lehetséges adatok módosítását lehet elvégezni a weboldalakon, pl.: Felhasználói név, jelszó, vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám, szállítási cím, szállítási név, számlázási cím, számlázási név. A személyes adatok törlését, vagy módosítását az alábbi módokon tudja érintett kezdeményezni:

– postai úton a 1152 Budapest, Szilas park 4.I/108.

– e-mail útján az ugyfelszolgalat@penzugyiterkep.hu e-mail címen.

  1. Az adatkezelés jogalapja: a Felhasználó hozzájárulása, az Infotv. 5. § (1) bekezdése, illetve az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Elker tv.) 13/A. § (3) bekezdése:

A szolgáltató a szolgáltatás nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek. A szolgáltatónak az egyéb feltételek azonossága esetén úgy kell megválasztania és minden esetben oly módon kell üzemeltetnie az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtása során alkalmazott eszközöket, hogy személyes adatok kezelésére csak akkor kerüljön sor, ha ez a szolgáltatás nyújtásához és az e törvényben meghatározott egyéb célok teljesüléséhez feltétlenül szükséges, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig.

A funkcionális adatkezelésre vonatkozó alapelveink (Elker tv. 13/A.)

  1. A szolgáltató az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződésből származó díjak számlázása céljából kezelheti az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos természetes személyazonosító adatokat, lakcímet, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontjára, időtartamára és helyére vonatkozó adatokat.
  2. A szolgáltató a szolgáltatás nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek. A szolgáltatónak az egyéb feltételek azonossága esetén úgy kell megválasztania és minden esetben oly módon kell üzemeltetnie az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtása során alkalmazott eszközöket, hogy személyes adatok kezelésére csak akkor kerüljön sor, ha ez a szolgáltatás nyújtásához és az Elker törvényben meghatározott egyéb célok teljesüléséhez feltétlenül szükséges, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig.
  3. A szolgáltató a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos adatokat bármely egyéb célból – így különösen szolgáltatása hatékonyságának növelése, az igénybe vevőnek címzett elektronikus hirdetés vagy egyéb címzett tartalom eljuttatása, piackutatás céljából – csak az adatkezelési cél előzetes meghatározása mellett és az igénybe vevő hozzájárulása alapján kezelhet.
  4. Az igénybe vevőnek az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevételét megelőzően és a szolgáltatás igénybevétele során is folyamatosan biztosítani kell, hogy az adatkezelést megtilthassa.
  5. A kezelt adatokat törölni kell a szerződés létrejöttének elmaradását, a szerződés megszűnését, valamint a számlázást követően. Az adatokat törölni kell, ha az adatkezelési cél megszűnt, vagy az igénybe vevő így rendelkezik. Törvény eltérő rendelkezése hiányában az adattörlést haladéktalanul el kell végezni.
  6. A szolgáltatónak biztosítania kell, hogy az igénybe vevő az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevétele előtt és az igénybevétel során bármikor megismerhesse, hogy a szolgáltató mely adatkezelési célokból mely adatfajtákat kezel, ideértve az igénybe vevővel közvetlenül kapcsolatba nem hozható adatok kezelését is.

Cookie-k (sütik) kezelése

  1. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 20. § (1) bekezdése alapján, meg kell határozni a webshop/weboldal cookie adatkezelése körében a következőket:
  2. a) az adatgyűjtés ténye,
  3. b) az érintettek köre,
  4. c) az adatgyűjtés célja,
  5. d) az adatkezelés időtartama,
  6. e) az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye,
  7. f) az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése.
  8. Weboldalakra/honlapokra jellemző cookie-k az úgynevezett „jelszóval védett munkamenethez használt cookie”, „bevásárlókosárhoz szükséges cookie-k” és „biztonsági cookie-k”, melyek használatához nem szükséges előzetes hozzájárulást kérni az érintettektől.
  9. Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: egyedi azonosítószám, dátumok, időpontok
  10. Az érintettek köre: A weboldalt/honlapot látogató valamennyi érintett.
  11. Az adatkezelés célja: a felhasználók azonosítása, az érdeklődési kör és az esetleges megrendelés/megrendelések nyilvántartására és a látogatók nyomon követése.
  12. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: Az adatkezelés időtartama a session cookie-k esetén a honlapok látogatásának befejezéséig tart.
  13. Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye: A személyes adatokat az adatkezelő munkatársai kezelhetik, a fenti alapelvek tiszteletben tartásával.
  14. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: Az érintettnek lehetőségük van a cookie-kat törölni a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében általában az Adatvédelem menüpont beállításai alatt.
  15. Az adatkezelés jogalapja: Az érintettől hozzájárulás nem szükséges, amennyiben a cookie-k használatának kizárólagos célja az elektronikus hírközlő hálózaton keresztül történő közléstovábbítás vagy arra az előfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtásához a szolgáltatónak feltétlenül szüksége van.
  16. A weboldal/honlap látogatottsági adatait a Google Analytics és Adwords szolgáltatás igénybevételével méri a Szolgáltató. A szolgáltatás használata során adatok kerülnek továbbításra. A továbbított adatok az érintett azonosítására nem alkalmasak. A Google adatvédelmi elveiről bővebb információ itt olvasható:
https://www.google.hu/policies/privacy/ads/
  1. A weboldal/honlap a Google Adwords remarketing követő kódjait használja. A remarketing egy olyan funkció, amelynek segítségével a weboldal/honlap azoknak a felhasználóknak, akik korábban már felkeresték webhelyet, releváns hirdetéseket jelenítsen meg, miközben a Google Display Hálózat egyéb webhelyeit böngészik. A remarketing kód cookie-kat használ a látogatók megjelöléséhez. A weboldalt/honlapot felkereső felhasználók letilthatják ezeket a cookie-kat, és egyéb, a Google adatkezelésével kapcsolatos információt is olvashatnak az alábbi címeken:
https://www.google.hu/policies/technologies/ads/

és

https://support.google.com/analytics/answer/2700409.

Amennyiben felhasználó letiltja a remarketing cookie-kat, számukra nem fognak megjelenni személyre szabott ajánlatok a Szolgáltatótól.

Hírlevél, DM tevékenység

  1. A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. §-a értelmében Felhasználó előzetesen és kifejezetten hozzájárulhat ahhoz, hogy Szolgáltató reklámajánlataival, egyéb küldeményeivel a regisztrációkor megadott elérhetőségein (pl. elektronikus levélcím, vagy telefonszám) megkeresse.
  2. Továbbá Ügyfél/Felhasználó a jelen tájékoztató rendelkezéseit szem előtt tartva hozzájárulhat ahhoz, hogy Szolgáltató a reklámajánlatok küldéséhez szükséges személyes adatait kezelje.
  3. Szolgáltató nem küld kéretlen reklámüzenetet, és Felhasználó korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen leiratkozhat az ajánlatok küldéséről. Ebben az esetben Szolgáltató minden – a reklámüzenetek küldéséhez szükséges – személyes adatát törli nyilvántartásából és további reklámajánlataival nem keresi meg a Felhasználót.

Felhasználó a reklámokról leiratkozhat az üzenetben lévő linkre kattintva.

  1. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 20. § (1) bekezdése alapján, meg kell határozni a hírlevél-küldés adatkezelése körében a következőket:
  2. a) az adatgyűjtés ténye,
  3. b) az érintettek köre,
  4. c) az adatgyűjtés célja,
  5. d) az adatkezelés időtartama,
  6. e) az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye,
  7. f) az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése.
  8. Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: név, e-mail cím, (telefonszám) dátum, időpont.
  9. Az érintettek köre: A hírlevélre feliratkozó valamennyi érintett.
  10. Az adatkezelés célja: reklámot tartalmazó elektronikus üzenetek (e-mail, sms, push üzenet) küldése az érintett részére, tájékoztatás nyújtása az aktuális információkról, termékekről, akciókról, új funkciókról stb.
  11. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: a hozzájáruló nyilatkozat visszavonásáig, azaz a leiratkozásig tart az adatkezelés.
  12. Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye: A személyes adatokat az adatkezelő munkatársai kezelhetik, a fenti alapelvek tiszteletben tartásával.
  13. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: Az érintett bármikor, ingyenesen leiratkozhat a hírlevélről.
  14. Az adatkezelés jogalapja: az érintett önkéntes hozzájárulása, az Infotv. 5. § (1) bekezdése, és a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. § (5) bekezdése: A reklámozó, a reklámszolgáltató, illetve a reklám közzétevője – a hozzájárulásban meghatározott körben – a náluk hozzájáruló nyilatkozatot tevő személyek személyes adatairól nyilvántartást vezet. Az ebben a nyilvántartásban rögzített – a reklám címzettjére vonatkozó – adat csak a hozzájáruló nyilatkozatban foglaltaknak megfelelően, annak visszavonásáig kezelhető, és harmadik fél számára kizárólag az érintett személy előzetes hozzájárulásával adható át.

Facebook

  1. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 20. § (1) bekezdése alapján, meg kell határozni a weboldal/honlap adattovábbítási tevékenysége körében a következőket:
  2. a) az adatgyűjtés ténye,
  3. b) az érintettek köre,
  4. c) az adatgyűjtés célja,
  5. d) az adatkezelés időtartama,
  6. e) az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye,
  7. f) az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése.
  8. Az adatgyűjtés ténye, a kezelt adatok köre: Facebook.com közösségi oldalon regisztrált neve, illetve a felhasználó nyilvános profilképe.
  9. Az érintettek köre: Valamennyi érintett, aki regisztrált a Facebook.com közösségi oldalon, és „lájkolta” (a Facebook.com oldalon látható „Like” gombra való kattintással) a weboldalt/honlapot.
  10. Az adatkezelés célja: A Facebook.com oldalon, a weboldal/honlap egyes tartalmi elemeinek, termékeinek, akcióinak, vagy magának a weboldalnak a megosztása, illetve „lájkolása”.
  11. Az adatkezelés időtartama, az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye és az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: Az adatok forrásáról, azok kezeléséről, illetve az átadás módjáról, és jogalapjáról a https://www.facebook.com/about/privacy címen tájékozódhat az érintett.
  12. Az adatkezelés a Facebook.com weboldalon valósul meg, így az adatkezelés időtartamára, módjára, illetve az adatok törlési és módosítási lehetőségeire a facebook.com közösségi oldal szabályozása vonatkozik:

(https://www.facebook.com/legal/terms?ref=pf

https://www.facebook.com/about/privacy/)
  1. Az adatkezelés jogalapja: az érintett önkéntes hozzájárulása személyes adatai kezeléséhez a Facebook.com weboldalon.

Adattovábbítás

  1. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 20. § (1) bekezdése alapján, meg kell határozni a weboldal/honlap adattovábbítási tevékenysége körében a következőket:
  2. a) az adatgyűjtés ténye,
  3. b) az érintettek köre,
  4. c) az adatgyűjtés célja,
  5. d) az adatkezelés időtartama,
  6. e) az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye,
  7. f) az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése.
  8. Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre.
  9. a) A továbbított adatok köre a szállítás lebonyolítása érdekében: Telefonszám, szállítási cím, szállítási név, számlázási cím, számlázási név.
  10. b) A továbbított adatok köre az esetleges online fizetés lebonyolítása érdekében: Vezeték- és keresztnév, e-mail cím, számlázási cím, számlázási név.
  11. Az érintettek köre: A házhozszállítást/online vásárlást/postai úton, vagy egyéb úton történő szállítást kérő valamennyi érintett.
  12. Az adatkezelés célja: A megrendelt termék házhoz szállítása/az online vásárlás lebonyolítása/postai, vagy egyéb úton történő szállítása.
  13. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: A házhozszállítás/online fizetés/postai úton történő szállítás lebonyolításáig tart, illetve a számlázással kapcsolatos vonatkozó jogszabályok szerint.
  14. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: Az érintett kérheti a házhoz szállító/online fizetést/postai úton történő szállítást biztosító szolgáltató adatkezelőtől a személyes adatainak mielőbbi törlését a szolgáltatást biztosító cégtől.

Adatokat kezelnek az alábbi, szerződött cégek:

Magyar Posta Zrt. (MPL futárszolgálat, és postai kézbesítés)

Cím: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Postacím: Budapest 1540

E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu

Adatkezelési tájékoztató:

https://posta.hu/static/internet/download/Magyar_Posta_Zrt._adatkezelesi_tajekoztatoja_20150703.pdf

Magyar Lapterjesztő Zrt. – PickPack pontos kézbesítés

Cím: 1097 Budapest, Táblás utca 32.

Adatkezelési tájékoztató: https://www.pickpackpont.hu/privacyPolicy

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. – futárszolgálat

Cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.

Kapcsolat: https://gls-group.eu/HU/hu/gls-elerhetoseg?subject=98.806

E-mail: info@gls-hungary.com

Adatkezelési tájékoztató: https://gls-group.eu/HU/hu/adatvedelmi-szabalyzat

FoxPost Zrt. – futárszolgálat, FoxPost csomagautomaták

Cím: 3200 Gyöngyös, Batsányi János u. 9.

Tájékozató: https://www.foxpost.hu/?page_id=43

OTP Bank Nyrt. – banki műveletek

Cím: 1051 Budapest, Nádor utca 16.

Internetes elérhetőség: www.otpbank.hu és https://www.otpbank.hu/portal/hu/Kapcsolat

Adatkezelési tájékoztató: https://www.otpbank.hu/portal/hu/JogiEtikaiNyilatkozat

OTP Mobil Kft. – banki műveletek
Cím: 1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.)

Internetes elérhetőség: https://simple.hu/szolgaltatasok/Mobilfizetes/

Adatkezelési tájékoztató: https://simple.hu/adatkezelesi-tajekoztato

Fizetési elfogadóhely webcímek: www.penzugyiterkep.hu, www.modernsuli.hu, https://modernsuli.hu/uzlet/

Tudomásul veszem, hogy Fa Kinga EV, (1152 Budapest, Szilas park 4. I/108.) adatkezelő által a fent megnevezett fizetési elfogadóhely helyek felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatfeldolgozó részére.
Kereskedő által továbbított adatok a következőek: vásárló neve, e-mail címe, számlázási címe, postázási címe, vásárolt termék neve.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/vasarlo-aff

Silihost Kft. – autoresponder szolgáltatós és Adathang Bt.

Cím: 2800 Tatabánya, Boróka u. 7.

Internetes elérhetőség: https://silihost.hu/kapcsolat

Adatkezelési tájékoztató: https://silihost.hu/adatvedelem

SalesAutopilot Kft. – marketingszoftver

Cím: 1024 Budapest, Margit körút 31-33.

Internetes elérhetőség: https://www.salesautopilot.hu/

Adatkezelési tájékoztató: https://www.salesautopilot.hu/ugyfelkozpont/adatkezelesi-tajekoztato/

Bithuszárok Bt. – Listamester levelezési rendszer, hírlevélküldés

Cím: 2051 Biatorbágy, Damjanich utca 8.

Internetes elérhetőség: https://bithuszarok.hu/elerhetoseg.php

Adatkezelési tájékoztató: https://listamester.hu/felhasznalasi-feltetelek.php

Prestashop – webáruház

Cím: https://addons.prestashop.com/en/contact-us

Adatkezelési tájékoztató: https://addons.prestashop.com/en/free-prestashop-modules/31944-gdpr-whitepaper-.html

KBOSS.hu Kft. – számlázás

Cím: 1031 Budapest, Záhony utca 7/C.

Internetes elérhetőség:: info@szamlazz.hu

Adatkezelési tájékoztató: https://www.szamlazz.hu/adatvedelem/

  1. Az adattovábbítás jogalapja: a Felhasználó hozzájárulása, az Infotv. 5. § (1) bekezdése, illetve az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése.

Adatbiztonság (7.§)

  1. Az adatkezelő köteles az adatkezelési műveleteket úgy megtervezni és végrehajtani, hogy biztosítsa az érintettek magánszférájának védelmét.
  2. Az adatkezelő, illetve tevékenységi körében az adatfeldolgozó köteles gondoskodni az adatok biztonságáról, köteles továbbá megtenni azokat a technikai és szervezési intézkedéseket és kialakítani azokat az eljárási szabályokat, amelyek az Info tv., valamint az egyéb adat- és titokvédelmi szabályok érvényre juttatásához szükségesek.
  3. Az adatokat megfelelő intézkedésekkel védeni kell különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés, továbbá az alkalmazott technika megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás ellen.
  4. A különböző nyilvántartásokban elektronikusan kezelt adatállományok védelme érdekében megfelelő technikai megoldással biztosítani kell, hogy a nyilvántartásokban tárolt adatok – kivéve, ha azt törvény lehetővé teszi – közvetlenül ne legyenek összekapcsolhatók és az érintetthez rendelhetők.
  5. A személyes adatok automatizált feldolgozása során az adatkezelő és az adatfeldolgozó további intézkedésekkel biztosítja
  6. a jogosulatlan adatbevitel megakadályozását;
  7. az automatikus adatfeldolgozó rendszerek jogosulatlan személyek általi, adatátviteli berendezés segítségével történő használatának megakadályozását;
  8. annak ellenőrizhetőségét és megállapíthatóságát, hogy a személyes adatokat adatátviteli berendezés alkalmazásával mely szerveknek továbbították vagy továbbíthatják;
  9. annak ellenőrizhetőségét és megállapíthatóságát, hogy mely személyes adatokat, mikor és ki vitte be az automatikus adatfeldolgozó rendszerekbe;
  10. a telepített rendszerek üzemzavar esetén történő helyreállíthatóságát és
  11. azt, hogy az automatizált feldolgozás során fellépő hibákról jelentés készüljön.
  12. Az adatkezelőnek és az adatfeldolgozónak az adatok biztonságát szolgáló intézkedések meghatározásakor és alkalmazásakor tekintettel kell lenni a technika mindenkori fejlettségére. Több lehetséges adatkezelési megoldás közül azt kell választani, amely a személyes adatok magasabb szintű védelmét biztosítja, kivéve, ha az aránytalan nehézséget jelentene az adatkezelőnek.

Az érintettek jogai (14.-19.§)

  1. Az érintett kérelmezheti az Szolgáltatónál, hogy az adjon tájékoztatását személyes adatai kezeléséről, kérheti személyes adatainak helyesbítését, valamint kérheti személyes adatainak – a kötelező adatkezelés kivételével – törlését vagy zárolását.
  2. Az érintett kérelmére az adatkezelő tájékoztatást ad az érintett általa kezelt, illetve az általa megbízott adatfeldolgozó által feldolgozott adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá – az érintett személyes adatainak továbbítása esetén – az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.
  3. Az adatkezelő az adattovábbítás jogszerűségének ellenőrzése, valamint az érintett tájékoztatása céljából adattovábbítási nyilvántartást vezet, amely tartalmazza az általa kezelt személyes adatok továbbításának időpontját, az adattovábbítás jogalapját és címzettjét, a továbbított személyes adatok körének meghatározását, valamint az adatkezelést előíró jogszabályban meghatározott egyéb adatokat.
  4. Az adatkezelő köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül, közérthető formában, az érintett erre irányuló kérelmére írásban megadni a tájékoztatást. A tájékoztatás ingyenes.
  5. Felhasználó kérelmére Szolgáltató tájékoztatást ad az általa kezelt adatokról, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az esetleges adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá – az érintett személyes adatainak továbbítása esetén – az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről. Szolgáltató a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, közérthető formában adja meg a tájékoztatást. A tájékoztatás ingyenes.
  6. Szolgáltató, amennyiben a személyes adat a valóságnak nem felel meg, és a valóságnak megfelelő személyes adat az adatkezelő rendelkezésére áll, a személyes adatot helyesbíti.
  7. Törlés helyett Szolgáltató zárolja a személyes adatot, ha a Felhasználó ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené a

Felhasználó jogos érdekeit. A zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta.

  1. Szolgáltató törli a személyes adatot, ha kezelése jogellenes, a Felhasználó kéri, a kezelt adat hiányos vagy téves – és ez az állapot jogszerűen nem orvosolható – feltéve, hogy a törlést törvény nem zárja ki, az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt, azt a bíróság vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elrendelte.
  2. Az adatkezelő megjelöli az általa kezelt személyes adatot, ha az érintett vitatja annak helyességét vagy pontosságát, de a vitatott személyes adat helytelensége vagy pontatlansága nem állapítható meg egyértelműen.
  3. A helyesbítésről, a zárolásról, a megjelölésről és a törlésről az érintettet, továbbá mindazokat értesíteni kell, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az érintett jogos érdekét nem sérti.
  4. Ha az adatkezelő az érintett helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 30 napon belül írásban közli a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait. A helyesbítés, törlés vagy zárolás iránti kérelem elutasítása esetén az adatkezelő tájékoztatja az érintettet a bírósági jogorvoslat, továbbá a Hatósághoz fordulás lehetőségéről.
  5. A Felhasználó szavatolja a Szolgáltatónak adott bárminemű információ (pl.: név, cím, email cím, telefonszám, számlázási adatok, stb.) pontosságát, azok helytelenül/hiányosan való megadásából eredő bárminemű hibás teljesítés miatt a Szolgáltatóval szemben sem anyagi-, jogi-, vagy egyéb jellegű követeléssel nem élhet. Szolgáltató megtesz minden szükséges intézkedést, mellyel a szolgáltatáshoz szükséges információt/adatokat a Felhasználótól beszerezze, illetve a Felhasználó kérésére, vagy pontosítására javítja a helytelen/hibás adatot/adatokat.

Jogorvoslat

  1. Felhasználó tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, ha
  2. a) a személyes adatok kezelése vagy továbbítása kizárólag az Szolgáltatóra vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez, vagy az Szolgáltató, adatátvevő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve, ha az adatkezelést törvény rendelte el;
  3. b) a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik;
  4. c) törvényben meghatározott egyéb esetben.
  5. Szolgáltató a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja. Ha az Szolgáltató az érintett tiltakozásának megalapozottságát megállapítja, az adatkezelést – beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is – megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.
  6. Amennyiben a Felhasználó Szolgáltatónak a meghozott döntésével nem ért egyet, az ellen – annak közlésétől számított 30 napon belül – bírósághoz fordulhat. A bíróság soron kívül jár el.
  7. Az adatkezelő esetleges jogsértése ellen panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400

Fax: +36-1-391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Bírósági jogérvényesítés (22.§)

  1. Azt, hogy az adatkezelés a jogszabályban foglaltaknak megfelel, az adatkezelő köteles bizonyítani. Az adattovábbítás jogszerűségét az adatátvevő köteles bizonyítani.
  2. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az érintett választása szerint – az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható.
  3. A perben fél lehet az is, akinek egyébként nincs perbeli jogképessége. A perbe a Hatóság az érintett pernyertessége érdekében beavatkozhat.
  4. Ha a bíróság a kérelemnek helyt ad, az adatkezelőt a tájékoztatás megadására, az adat helyesbítésére, zárolására, törlésére, az automatizált adatfeldolgozással hozott döntés megsemmisítésére, az érintett tiltakozási jogának figyelembevételére, illetve az adatátvevő által kért adat kiadására kötelezi.
  5. Ha a bíróság az adatátvevő kérelmét elutasítja, az adatkezelő köteles az érintett személyes adatát az ítélet közlésétől számított 3 napon belül törölni. Az adatkezelő köteles az adatokat akkor is törölni, ha az adatátvevő a meghatározott határidőn belül nem fordul bírósághoz.
  6. A bíróság elrendelheti ítéletének – az adatkezelő azonosító adatainak közzétételével történő – nyilvánosságra hozatalát, ha azt az adatvédelem érdekei és nagyobb számú érintett védett jogai megkövetelik.

Kártérítés és sérelemdíj (22.§ )

  1. Ha az adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével másnak kárt okoz, köteles azt megtéríteni.
  2. Ha az adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével az érintett személyiségi jogát megsérti, az érintett az adatkezelőtől sérelemdíjat követelhet.
  3. Az érintettel szemben az adatkezelő felel az adatfeldolgozó által okozott kárért és az adatkezelő köteles megfizetni az érintettnek az adatfeldolgozó által okozott személyiségi jogsértés esetén járó sérelemdíjat is. Az adatkezelő mentesül az okozott kárért való felelősség és a sérelemdíj megfizetésének kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a kárt vagy az érintett személyiségi jogának sérelmét az adatkezelés körén kívül eső elháríthatatlan ok idézte elő.
  4. Nem kell megtéríteni a kárt és nem követelhető a sérelemdíj annyiban, amennyiben a kár a károsult vagy a személyiségi jog megsértésével okozott jogsérelem az érintett szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartásából származott.

Zárszó

A tájékoztató elkészítése során figyelemmel voltunk az alábbi jogszabályokra:

– 2015. évi CLXXXVI. törvény

– 2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (a továbbiakban: Infotv.)

2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (főképp a 13/A. §-

a)

– 2008. évi XLVII. törvény – a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról;

– 2008. évi XLVIII. törvény – a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (különösen a 6.§-a)

– 2005. évi XC. törvény az elektronikus információszabadságról

– 2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről (kifejezetten a 155.§-a)

– 16/2011. sz. vélemény a viselkedésalapú online reklám bevált gyakorlatára vonatkozó EASA/IAB-ajánlásról

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

1. Bevezetés

Aki a www.bolt.penzugyiterkep.hu webáruházban (továbbiakban webáruház) regisztrációval, vagy anélkül böngészik (a továbbiakban: Felhasználó), köteles a jelen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) vonatkozó rendelkezései szerint eljárni.

A webáruházban az a Felhasználó vásárolhat, aki megadja a vásárláshoz szükséges információkat, és elfogadja a jelen ÁSZF-et (a továbbiakban: Vevő).

A webáruházban történő megrendelés elküldésével és annak visszaigazolásával a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Vevő és Fa Kinga EV között (a továbbiakban: Eladó), amely külön nem kerül írásba foglalásra és iktatásra.

2. Eladó adatai

Név: Dr Fa Józsefné EV

Címe: 9700 Szombathely, Arany János utca 18.

Adószáma: 67176302-1-38

Telefonszáma: +36 30 7373 398
Elektronikus cím: ugyfelszolgalat@penzugyiterkep.hu

Bankszámlaszáma: Gránit Bank: IBAN HU70 1210 0011 17656562 0000 0000 Bank címe: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.

Magnet Bank: 16200223-10125207, címe: 1062 Budapest, Andrássy út 98. Swift kód: HBWEHUHB

Adatkezelés nyilvántartási száma: hírlevél küldés céljából kezelt adatbázis nyilvántartási száma: NAIH-57077/2012.

Webáruház üzemeltetése céljából kezelt adatbázis nyilvántartási száma: NAIH-91824/2015.

Az Eladó által üzemeltetett Webáruház elérhetősége: https://bolt.penzugyiterkep.hu/
Webáruház email címe: ugyfelszolgalat@penzugyiterkep.hu

A webáruház weboldalának tárhelyszolgáltatója: 3 in 1 Hosting Bt. (székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Forrás u. 12. III/11, telefon: +36/20/988-8155)

Az Eladót, mint kereskedelmi tevékenységet végzőt a Budapest XV. kerület Önkormányzat 
jegyzője tartja nyilván, engedélyének száma: 2826/2015.

3. Webáruház termékei

Általános, mindennapi pénzügyi témában online oktatóanyagok, határidőnaplók, könyvek, utalványok és ezekhez kapcsolódód szolgáltatások pl. tanfolyam.

Az utalványoknak mindig van érvényességi ideje.

Az utalványok érvényességi ideje lejárat előtt egy alkalommal maximum fél évvel (183 nappal) meghosszabbítható.
Az utalványok maradvány értékét utalvány formájában a vásárlói fiókban tartjuk nyilván.
Az utalvány szabadon átruházható, de az ajándékozott nevét és e-mail címét meg kell adni.
Az utalvány nem váltható át pénzre, nem váltható vissza. Az utalvány csak egyszer használható fel. Szigorúan tilos az utalvány többszörözése, után képzése, másolása, illetve hamisítása.

A termékek részletes leírása az adott termék vagy szolgáltatás információs oldalán található meg, így többek között az ár, terméktulajdonságok szöveges és képi formában. Az Eladó mindent megtesz a termékek alapvető tulajdonságainak leírásáért.

3.1 A termékek ára

A termék vételára a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó ár, mely forintban értendő.

A termék ára a legtöbb esetben tartalmazza a belföldi szállítás költséget, amely postai ajánlott levelet vagy csomagot jelent. Azoknál ahol nem, ott felhívjuk erre külön a figyelmét. Amennyiben a szállítási költség külön féltüntetésre kerül, akkor az a Vevőt terheli, és a számlázáskor a kiválasztott termékek többletköltségeként szerepel. Eladó külön csomagolási díjat nem számít fel.

Külföldi szállítás csak külön ajánlatkérés és egyeztetés után. ugyfelszolgalat@penzugyiterkep.hu.

Letölthető anyagok esetén: fizetés után interneten keresztül e-mailben a pénz beérkezése után (72 órán) belül.

Az Eladó az árváltoztatást jogát fenntartja azzal, hogy egy adott rendelés esetében az az ár az irányadó, amely a rendelés pillanatában a webáruházban szerepel, és amelyet a Vevő által elküldött rendelés tartalmaz.

4. Regisztráció és hírlevél feliratkozás

A webáruház választéka regisztráció és bejelentkezés nélkül is böngészhető. A vásárlás során lehetőség nyílik vásárlói fiók létrehozására, amely a későbbi visszatérésekkor a rendelések nyomon követését is lehetővé teszi.

A Felhasználó a regisztrációval elfogadja a webáruház Adatvédelmi szabályait. Bejelentkezni a regisztrációkor megadott felhasználónévvel és jelszóval lehet a „Bejelentkezés” linkre kattintva, melyen keresztül a Vásárló a felhasználói fiókját látja. A Felhasználó a „Saját adataim” linkre kattintva tudja módosítani személyes adatait, jelszavát, számlázási és szállítási címét, valamint itt láthatja a korábbi megrendeléseit. A folyamatban lévő rendelések összefoglalóját a „Kosár” felületen nézheti meg.

A regisztrációnál a kötelezőként megjelölt adatok hiányos kitöltése esetén az Eladó a regisztrációt nem fogadja el. Az Eladó semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredő téves teljesítésért.

A regisztrációnál önkéntesen megadható adatok azt a célt szolgálják, hogy később az Eladó a megadott információk alapján személyre szabottan tudja a Felhasználót tájékoztatni a kínálatról és akciókról, amennyiben feliratkozik hírlevélre.

A hírlevélre történő feliratkozás teljesen önkéntes és ingyenes. Leiratkozás a felhasználói fiókon keresztül vagy a hírlevél láblécében található „Leiratkozom” link megnyomásával lehetséges.

5. A rendelés menete

A terméklistázó oldalakon és a termékek saját oldalán a „Kosárba” gombra kattintva lehet az egyes termékeket a Kosárba betenni, de ez még nem jelent vásárlást.

A Kosár véglegesítésével a megrendelés a Pénztárba kerül. A megrendelés jóváhagyása, illetve elküldése előtt a Kosár tartalma ellenőrizhető, módosítható, a megrendelés megszakítható.

Egy adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem módosíthatók, különös tekintettel a letölthető anyagokra, ha módosítani szeretne, kérem, írjon az ugyfelszolgalat@penzugyiterkep.hu e-mail címre!

A Pénzügyi Térkép (bolt) webáruház a megrendelésről visszaigazoló e-mailt küld.

A megrendelést a Pénzügyi Térkép (bolt) webáruház saját rendszerében tárolja, amely később is visszakereshető.

A webáruházban történő vásárláskor csak magyarországi szállítási és számlázási cím adható meg. Szállítási határidő 8 munkanap.

Fizetési mód megadása

A Vevő a következő fizetési módok közül választhat:

  • Közvetlen banki átutalás
  • Paypal rendszeren keresztül
  • Belföldi postautalvány

Banki átutalás

Bankszámlaszáma: Gránit Bank: IBAN HU70 1210 0011 17656562 0000 0000 Bank címe: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.

Magnet Bank: 16200223-10125207, címe: 1062 Budapest, Andrássy út 98. Swift kód: HBWEHUHB

Átutalás esetén a megrendelés házhoz szállítását a teljes vételár számlánkra történő beérkezését követően kezdjük meg. Banki átutalás esetén a következő adatokat kérjük megadni:

Kedvezményezett neve: 

Közlemény/megjegyzés rovat: Kérjük, ide írja be az e-mailben kapott visszaigazoláson szereplő rendelési számot. Az ennek hiányából fakadó károkért Eladó felelősséget nem vállal.

A kiszállítást akkor kezdjük meg, ha a rendelés összege bankszámlánkra beérkezett. (A mai banki rendszerben ez akár aznap, az utalás időpontjától függően legkésőbb másnap megtörténik)

Amennyiben a megrendelés ellenértékének átutalása 8 munkanapon belül nem történik meg, a megrendelést töröljük rendszerünkből, erről a megrendelőnek e-mailt küldünk.

2. Fizetési lehetőség PayPal rendszerén keresztül

PayPal regisztrációt követően biztonságosan kifizetheti a vételárat! Ha bármi probléma lenne a PayPal garantálja Önnek, hogy teljes egészében visszafizeti a termék árát és a szállítási költséget. Részletek: www.paypal.com/hu, angol nyelvtudás minimálisan szükséges a használathoz, de igazából teljesen egyértelműen, néhány perc alatt véghez vihető a fizetés. Kérdés vagy probléma esetén, kérem, írjon ugyfelszolgalat@penzugyiterkep.hu e-mail címre!

A megjegyzés / közlemény rovatba Vevő köteles feltüntetni a visszaigazoláson szereplő, rendelésazonosítót. Az ennek hiányából fakadó károkért Eladó felelősséget nem vállal.

3. Belföldi postautalványon

A belföldi postautalvány címzettje és kézbesítési címe: Fa Kinga, 1152 Budapest, Szilas park 4. I/108.

A szolgáltatás részleteiről itt tud tájékozódni:https://www.posta.hu/penzugyi_szolgaltatasok/Penzkuldes/belfoldi_postautalvany A díjszabásáról pedig itt:https://www.posta.hu/static/internet/download/PFASZF_BPU_dijak_20150101.pdf 

A megjegyzés rovatba Vevő köteles feltüntetni a visszaigazoláson szereplő, rendelésazonosítót. Az ennek hiányából fakadó károkért Eladó felelősséget nem vállal.

A Vevő hibájából át nem vett és visszaküldött csomagok/levelek esetén a visszaszállítás díját az Eladó a Vevőre terheli. Az Eladó a csomagot/levelet kizárólag a visszaszállítási díj és az ismételt kiszállítás ellenértékének előre történő kifizetése esetén küldi el újra.

6. A megrendelés lemondása

A megrendelés fizikai termék esetében lemondható a megrendelés elküldését követő 12 órában e-mailben, azugyfelszolgalat@penzugyiterkep.hu e-mail címen. Elindított pénz mozgás esetén a vételár visszafizetésre kerül 8 napon belül.

12 órán túli lemondásra irányuló kéréseket az Eladónak nem áll módjában teljesíteni, és a megrendelt termékek mindenképpen kiszállításra kerülnek. Ez esetben a 9. pont szerint a Vevő elállhat a szerződéstől vagy termékcserét kezdeményezhet az átvételt követő 14 naptári napon belül.

7. Kedvezmények / Akciós termékek

Az Eladó saját hatáskörében adhat kedvezményeket a különböző termékekre, illetve a Vevőnek.

Akciós termékek esetén az akció a megadott határidőig és/vagy a készlet erejéig tart. Az akciós árak megjelölése külön kiemeléssel történik (eredeti ár áthúzása mellett).

Az Eladó bizonyos termékek együtt vásárlása, vagy adott vásárlási érték elérése esetén külön kedvezményt biztosíthat, melyről a webáruház kiemelt oldalain részletesen tájékoztatja vásárlóit. A kedvezményprogramok időszakos jellegűek, és visszavonásig érvényesek. Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy bármikor visszavonjon egy kedvezményt, vagy módosítson a kedvezményprogramok feltételrendszerén. A kedvezmények igénybevételéhez a feltételek teljesülésének, illetve a kedvezményes vásárlásnak a program érvényességi idején belül kell teljesülnie.

8. Számlázás, szállítás

 A vásárlást igazoló számlát e-számlaként küldjük el, a letölthető anyaggal együtt vagy a fizikai termék belföldi postára adásakor. Amennyiben papír alapú számlára tart igény a megrendelésekor jelezze az ugyfelszolgalat@penzugyiterkep.hue-mail címen.

Az Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy a jelen szerződés 5. pontjában megadott szállítási határidőt betartsa, amely azonban csak tájékoztató jellegű, és az Eladó a határidőn túli szállításért nem felel.

Ha a küldemény nem érkezik meg a megadott időn belül, akkor vizsgálat indul a szállítóvállalatnál a körülmények tisztázására, ami több napot is igénybe vehet. A vizsgálat lezárása előtt az Eladó a Vevő által kifizetett összeg visszatérítésére nem kötelezhető.

9. A vásárlástól való elállás joga és csere igénylése

Általános szabályok (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet): A Vevő a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől vagy kérheti a termék kicserélését.

Az elállási jog az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:
Fa Kinga 1152 Budapest, Szilas park 4. I/108. vagy ugyfelszolgalat@penzugyiterkep.hu
Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Az elállási jog gyakorlásával vagy csere igénylésével kapcsolatban a Vevőt a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.

A rendelet pontos szövege: https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR

Milyen termékekre nem vonatkozik az elállási jog?

A Vevő a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29 § c) pontjának értelmében nem gyakorolhatja elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Eladó a Vevő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vevő személyére szabtak.

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

Ezen esetekre sajnos az elállási jog gyakorlására nincs lehetőség!

Felhívjuk a figyelmét, hogy a törvény értelmében a Pénzügyi Térkép (bolt) webáruházban forgalmazott digitális termékekre és az egyedi megrendelésre készített termékekre az elállási jog nem érvényesíthető.

Csere igénylése

Az Eladó kizárólag olyan termék cseréjét vállalja, amely teljesen új, sérülésmentes és nem írtak még bele.

10. Reklamáció, panaszkezelés és szavatossági igények

Reklamáció:

Az átvevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomag állapotát alaposan ellenőrizni, és sértetlen állapot esetén az átvételi elismervényt aláírni. Sérült csomagról a kézbesítőnek jegyzőkönyvet kell kitöltenie. Ha sérülést lát, kérjük vetessen fel jegyzőkönyvet és ne vegye át a csomagot! Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

 A vásárlást igazoló számlát e-számlaként küldjük el, a letölthető anyaggal együtt. Amennyiben papír alapú számlára tart igény a megrendelésekor jelezze az ugyfelszolgalat@penzugyiterkep.hu e-mail címen.

 A csomag tartalmára vonatkozó minőségi és mennyiségi reklamációt a házhoz szállítást követően haladéktalanul, de legkésőbb három munkanapon belül szükséges megtenni írásban az ugyfelszolgalat@penzugyiterkep.hu e-mail címen. A reklamációt haladéktalanul kivizsgáljuk, és írásban vagy telefonon kapcsolatba lépünk a vevővel. A hiányzó árut pótoljuk, hibás áru esetén a terméket cseréljük. Ezen esetekben az oda- és visszaszállítás költsége az eladót terheli.

Panaszkezelés

A Vevő az Eladó működésével, a forgalmazott termékekkel kapcsolatos kérdéseit, kéréseit, észrevételeit és panaszait az alábbi elérhetőségek bármelyikén közölheti az Eladóval:

Levelezési cím: 1152 Budapest, Szilas park 4. I/108.

E-mail cím: ugyfelszolgalat@penzugyiterkep.hu

Postai vagy elektronikus úton benyújtott panaszt az Eladó 30 napon belül köteles írásban megválaszolni. A panasz elutasítását az Eladó köteles indokolni.

Szavatossági igények

Eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladás időpontjában hibátlan terméket ad át a vevőnek, tehát a terméknek nincs olyan rejlett hibája, amely egy későbbi időpontban fog kiderülni.
A Vevőt a termék hibája miatt megillető szavatossági igényeire a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései és a 49/2003 (VII. 30.) GKM rendelet irányadó.

Vevő szavatossági igényét a hiba felismerését követően a lehető legrövidebb időn belül köteles az Eladóval közölni. A Vevő igényét kísérőlevélben teszi meg, melyen köteles hivatkozni az eljárás rendelési számára, valamint a kifogásolt termék pontos megnevezését, és az terméket a vásárlást igazoló számlával, illetve annak másolatával együtt a megadott postacímre visszajuttatni Eladónak.

Az Eladó a bejelentés kézhezvételtől számított három munkanapon belül felveszi a Vevővel a kapcsolatot, és a kapott információk alapján a bejelentésről és annak kezeléséről jegyzőkönyvet készít, melyből egy példányt megküld a Vevő számára. A vásárlást követő hatodik hónap végéig jelentkező hiba esetén az Eladónak kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás időpontjában nem volt a termékben. A hat hónap leteltével azonban Vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba vásárláskor is létezett. Hibás teljesítés esetén a Vevő az átvételtől számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét, amelynek keretében elsősorban a hibás termék kijavítását vagy kicserélését követelheti. Amennyiben ezek egyikére sincs mód, a Polgári Törvénykönyv rendelkezései szerint kérhet árleszállítást vagy elállhat a szerződéstől.

Igényérvényesítés további módja

A panasz vagy a szavatossági igény elutasítása esetén a Vevő az alábbi fogyasztóvédelmi szervekhez fordulhat:

Pest Megyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
1135 Budapest, Lehel utca 43-47.
Postacím: 1365 Budapest, Pf.: 270.
Telefonszám: +36 1 329-7017,  +36 1 236-3937 , +36 1 236-3900
Telefax: +36 1 236-3956
E-mail: fogyved.pestmegye@nfh.hu
ill. fogyved.pestmegye@pmkh.hu

Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

11. Adatvédelmi nyilatkozat

A webáruházban történő vásárlás, illetve a hírlevélre való feliratkozás regisztrációhoz kötött, melynek során a Felhasználónak meg kell adnia nevét és elérhetőségét. A regisztrációval a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy adatai az Eladó adatbázisába kerüljenek, és hogy azokat az esetleges tiltó nyilatkozata kézhezvételéig az Eladó minden további ellenszolgáltatás és engedélyezés nélkül a

– webáruházban történő vásárlás lebonyolítása,
– számvitel és könyvelés,
– külön regisztráció esetén hírlevél küldése,
– az Eladó termékei értékesítésével kapcsolatos marketing tevékenysége
– és az Eladót a Felhasználóval szemben megillető követelések érvényesítése céljából felhasználhassa.

Az adatok kezelését és feldolgozását a Fa Kinga Klára végzi.

A regisztrációval a Felhasználó tudomásul veszi, hogy az Eladó a birtokába jutott információkat szigorúan bizalmasan kezeli, csak saját, fent megjelölt céljaira hasznosítja és harmadik félnek nem adja tovább, kivéve abban az esetben, amennyiben az az Eladó termékek értékesítésében, kiszállításában résztvevő alvállalkozója (például kézbesítő cég).

Az adatszolgáltatás önkéntes és a regisztráció bármikor visszavonható. A regisztráció törlését kérő Felhasználó személyes adatait az Eladó maximum 8 munkanapon belül törli nyilvántartásából. A Felhasználó adatai törlését, módosítását bármikor kérheti az ugyfelszolgalat@penzugyiterkep.hu e-mail címen.

A hírlevélre történő feliratkozással a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy az Eladó hírlevelet, akciós ajánlatot küldjön számára, valamint értesítse új termékek megjelenéséről. Leiratkozás a felhasználói fiókon keresztül vagy a hírlevél láblécében található „Leiratkozom” link megnyomásával lehetséges. A Webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból (IP cím, látogatás időtartama stb.). Ezen adatokat az Eladó kizárólag jogszabály által adott felhatalmazás esetében adja át harmadik személy részére.

Amennyiben a Vevő és Eladó közti szerződés nem jött létre (például a Vevő a rendelését később lemondta), úgy Eladó az adatait nem őrzi tovább.

Az Eladó, mint adatkezelő, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény előírásait maradéktalanul betartva tartja nyilván és kezeli a Felhasználók adatait. Az adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-57077/2012. és NAIH-91824/2015.

2018. május 25-én hatályba lépő részletes, kibővített adatkezelés tájékoztató itt és az oldal tetején olvasható.

12. Weboldal használata

A Webáruház szolgáltatásának igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a Felhasználó böngészőjének, és amelyet a Felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.
Ha a Felhasználó nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak.

A Webáruházban történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.
A Felhasználó felelőssége felmérni azt, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.

Az Eladó szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a rendelését és törölheti a regisztrációját annak a Felhasználónak, aki bármilyen formában megsérti a vonatkozó jogszabályokat vagy a jelen Általános Feltételeket.

13. Felelősség korlátozása

 A webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

 A webáruház semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:  

  • Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat. 
  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a  Pénzügyi Térkép (bolt) Webáruház akadálytalan működését és a vásárlást. 
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon. 
  • Bármely levél – függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése.
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei. 

A  webáruház nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a  Pénzügyi Térkép (bolt) Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

A résztvevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.

 Egyedül a vásárló felelős a webáruházhoz való kapcsolódásáért és vásárlásért.

 A  webáruház  nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis major esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható webáruház oldalán.

14. Egyéb rendelkezések

A webáruházban található tartalmi, grafikai és képi elemek és termékek az Eladó szellemi tulajdonát képezik. Azok részben vagy egészben történő nyilvános felhasználása, más honlapba beépítése kizárólag az Eladó előzetes és írásos (postai levélben, e-mailben adott) engedélyével lehetséges.

A jelen Általános Feltételekben nem szabályozott kérdésekben különösen a Polgári Törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) kormányrendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései irányadók.

Az Eladó jogosult az Általános Feltételeket bármikor, indoklás nélkül módosítani, azzal, hogy a változások nem érintik a teljesítés alatt lévő megrendeléseket. A módosított Általános Feltételek a honlapon történő megjelenés időpontjától hatályos.

Érvényes: 2020. február 1-től visszavonásig.

Egyéb információk:
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra és kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

Az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek és a megkötött/kötendő szerződések nyelve magyar. A Megrendelések szerződésnek minősülnek, lebonyolításukkor az ÁSZF foglalt jogok és kötelezettségek az irányadóak.

A Megrendeléseket analitikusan nyilvántartjuk, és elektronikus formában tároljuk, melyek a Számviteli Törvényben foglaltak szerint 5 évig visszakereshetők.

Budapest, 2020. február 1.

Dr Fa Józsefné EV üzemeltető, Fa Kinga adatkezelő

Szólj hozzá!

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérlek, engedélyezd a sütik használatát, vagy zárd be az oldalt. további információk

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnom a figyelmedet arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el a számítógépeden, hogy minél egyszerűbbé tegye számodra a böngészést. A sütiket természetesen letilthatod a böngésződ beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszed meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattintasz, azzal elfogadod a sütik használatát

Bezárás