CIG Pannónia ügyfélportál, új funkciókkal

CIG PannóniaJó hírem van, ma már a CIG Pannónia ügyfele is tud átváltást kezdeményezni az internetes felületen is. Sőt most már a Pannónia Navigátor funkció ki-be kapcsolása is csak néhány gombnyomás. Agyő, papír alap! Mit kell tenned, hogy azonnal tudd ezeket az új funkciókat használni?

  1. Bejelentkezés: Maga a felület itt érhető el, a régi azonosítóval és jelszóval lehet belépni.

CIG Pannónia

  1. SMS értesítési telefonszám beállítása:
  • Válaszd a személyes adatok fület:

CIG Pannónia

  • Majd baloldalt a menü pontok közül: SMS értesítés telefonszám

CIG Pannónia

  • Telefonszám megadása a megadott formátum szerint, mire kell figyelni a szám megadásakor:CIG Pannónia
    • olyan telefonszámot adjál meg, amihez csak Te férsz hozzá (mert a jóváhagyáshoz szükséges kódot a biztosító ide küldi)
    • az értesítési telefonszám megadása után már csak az új telefonszámra fog érkezni a kód
    • feltételek elfogadásaCIG Pannónia
      1. Átváltás elindítása:
      • szerződéseim a felső menü pontban, és ha több szerződés van, a megfelelő kiválasztásaCIG Pannónia
      • bal oldalsó menüben: eszközalap váltásCIG Pannónia
      • egység típusának kiválasztása a legördülő menüből
        • eseti
        • rendszeresCIG Pannónia
      • eszközalap(ok) és a kivonás(ok) mértékének beállításaCIG Pannónia
      • lefelé görgetve kiválasztani a megfelelőt:
        • célportfóliót vagy
        • eszközalapot vagy eszközalapokat, figyelj, hogy pont 100 % legyenCIG Pannónia
      • régi vagy új sms kód megadásaCIG Pannónia
      • eszközalap váltás gombra kattintás
      A módosítás után a képernyőn meg kell jelennie, hogy beérkezett hozzájuk a kérelem. Ami még új és jó szolgáltatás, a Pannónia Navigátor ki-, bekapcsolása néhány gombnyomással:
      • elérési útvonal: szerződéseim, bal oldalsó sávban, Navigátor
      • külön lehet beállítani a rendszeres és az esetire a szolgáltatástCIG Pannónia
      • kód megadása itt is szükséges a módosítás végrehajtásához
      Ez így leírva bonyolultabb, mint a gyakorlatban megcsinálni. Ha véletlenül elakadsz, a súgótól vagy az ügyfélszolgálattól (+36 1 5 100 200) kérhetsz további segítséget.
    Ha hasznos volt, kedveld a Pénzügyi Őrangyalt a facebookon!

Facebook kommentek (0)

Kommentek (0)

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.